FAQ

Hier vindt u alle antwoorden op veel gestelde vragen

Hoe kan ik inloggen en uitloggen in het Ondersteuningsportaal?
Onderstaande stappen laten u zien hoe u kan inloggen en uitloggen in het Ondersteuningsportaal. Stappen Screenshot 1). Open het Ondersteunings...
Di, 27 Okt, 2020 at 13:17
Hoe kan ik mijn tickets inzien?
Via onderstaande stappen kan u uw ticket inzien en bewerken. Stappen Screenshot 1). Meld je aan bij het Ondersteuningsportaal 1.1). Klik op Aa...
Di, 27 Okt, 2020 at 12:30
Hoe kan ik zoeken in de oplossingen, tickets of service verzoeken?
Via Oplossingen Zoeken (M) en Populaire Oplossingen (N) kan u zoeken in alle oplossingen, tickets of service verzoeken. Hieronder zetten we uiteen via wel...
Di, 23 Jun, 2020 at 14:23
Waar kan ik de standaard aanvragen/Service Catalogus vinden/indienen?
Het is mogelijk om met behulp van het Ondersteuningsportaal een standaard aanvraag in te dienen. Alle diensten die we leveren zijn opgenomen in onze Service...
Di, 11 Aug, 2020 at 15:58
Hoe kan u alle tickets inzien en/of bewerken van uw bedrijf?
Wanneer een ticket is ingediend, dan kan u deze inzien en/of bewerken met de tickets knop in het hoofd menu. Deze handleiding laat zien hoe u uw ticket kan ...
Di, 11 Aug, 2020 at 10:58
Hoe kan ik mijn Ondersteuningsportaal wachtwoord wijzigen?
U kunt uw wachtwoord op de volgende manier wijzigen. Stappen Screenshot 1).Verzoek indienen voor een wachtwoord reset. 1.1). Klik op Wachtwoord...
Di, 27 Okt, 2020 at 12:35