Wanneer een ticket is ingediend, dan kan u deze inzien en/of bewerken met de tickets knop in het hoofd menu.
Deze handleiding laat zien hoe u uw ticket kan inzien en bewerken.

Alle tickets inzien van uw bedrijf is alleen inzichtelijk wanneer dit is ingesteld.
Indien deze nog niet inzichtelijk zijn en wel wenselijk, ontvangen we hiervoor graag een wijziging verzoek.

Stappen
Screenshot
1). Meld je aan bij het Ondersteuningsportaal
1.1). Klik op Aanmelden onder Uw Tickets.

1.2). Voer uw E-mail adres en bijbehorende wachtwoord in.

1.3). Optioneel zet het vinkje aan bij Mij onthouden op deze computer

1.4). Klik op Aanmelden

1.1). Aanmelden

1.2). inloggegevens invoeren, vinkje en aanmelden

2). Tickets inzien van uw bedrijf
2.1). Klik links van de persoonlijke menu (Hier aangegeven met 1), deze menu geeft aan wanneer er nieuwe berichten zijn of wanneer uw ticket geüpdatet is door een medewerker van de servicedesk of collega.

Of klik op Tickets.

2.2). Klik op Alle tickets
In het midden van het scherm komt een lijst met de tickets.
Opties variëren van Alle tickets, Openstaande of in behandeling, Opgelost of afgesloten.

2.3). Controleer dat de filter staat op Openstaande of in behandeling en dat de Tickets aangemaakt door op het bedrijfsnaam staat.

2.4). Dubbel klik onder Openstaand of in behandeling op de gewenste ticket.
2.1). Tickets en persoonlijke menu
2.1). Tickets
2.2). Alle tickets

2.3). Filter nalopen

2.4). Openen van het gewenste ticket
3). De ticket opent en de volgende scherm wordt weergegeven
3.1). Bovenin links kan je kiezen om een reactie te sturen/in de melding te beantwoorden.

3.2). Bovenin het midden kan je kiezen om het ticket te sluiten.

3.3). Bovenin rechts kan je kiezen om collega's en/of aannemers toe te voegen aan het ticket.
Wanneer het ticket wordt gesloten worden ook zijn meegenomen in de reactie.

3.4). Rechts onder de ticketgegevens kan je inzien wat de status is en deze mogelijk nog aanvullen met een telefoonnummer en/of tablet nummer.

3.1).Beantwoorden
3.1.1). Tik op beantwoorden om een reactie te plaatsen in de melding.
3.1.2). Typ uw reactie in het bericht veld.

3.2.3). Voeg een eventuele bijlage toe.

3.2.4). Klik op beantwoorden om uw reactie toe te voegen aan het ticket.

3.2).Ticket sluiten
3.2.1). Klik op Ticket markeren als gesloten om het ticket te sluiten.
3.2.2). Wanneer het ticket is gesloten kan u hier uw beoordeling aangeven en feedback indienen.
3.3).Personen toevoegen
3.3.1). Vul de e-mailadressen in en klik op indienen.

U heeft de FAQ volledig doorlopen!


Mocht deze faq niet de oplossing zijn voor het issue waar u tegenaan loopt, neemt u dan telefonisch contact op met onze Servicedesk.

De Servicedesk is bereikbaar tussen 08:00-17:00 op onderstaand email adres en telefoonnummer.


E-mail: servicedesk@movinu.nl
Ondersteunings portaal: 
https://servicedesk.movinu.nl/
Telefoon nummer: 
085 888 9446 


Gerelateerde Oplossingen


Titel oplossing
Korte beschrijving
Onderdelen van het Movin'U Ondersteuningsportaal
Het Ondersteuningsportaal en welke onderdelen deze bevat.