Via Oplossingen Zoeken (M) en Populaire Oplossingen (N) kan u zoeken in alle oplossingen, tickets of service verzoeken.

Hieronder zetten we uiteen via welke weg u kan zoeken in het ondersteunings portaal.



Stappen
Screenshot
1). Als u zoekt kan u zoeken op oplossingen, tickets of service verzoeken.
1.1). Oplossingen, denk hierbij aan FAQ, workarounds of handleidingen.
1.2). Tickets, doorzoek uw eerder ingediende tickets.
1.3). Service items, doorzoek de service verzoeken in de service catalogus.
1.4). Alle resultaten, doorzoekt alle bovenstaande items.
2). Er zijn twee zoek vensters, het zoekvenster op het hoofdscherm en onder oplossingen. Bijvoorbeeld: u zoekt met de termen woningen importeren, hierbij ziet u handleidingen en het serviceverzoek zelf.

Zoeken onder oplossingen zoeken (M):
2.1.1). Klik op Oplossingen Zoeken
2.1.2). Vul je zoek term in en indien dit de juiste oplossing is klik op het aanbevolen oplossing
2.1.3). Of druk op enter om de volledige lijst te zien.


Zoeken onder het zoekvenster op het hoofdscherm (G):
2.2.1). Vul je zoek term in en indien dit de juiste oplossing is klik op het aanbevolen oplossing, ticket of Service item.
2.2.2). Of druk op enter om de volledige lijst te zien.
2.1.1. Onder oplossingen2.1.1. Onder oplossingen 

2.1.2). Vul je zoek term in en indien dit de juiste oplossing is klik op het aanbevolen oplossing

2.1.2). Vul je zoek term in en indien dit de juiste oplossing is klik op het aanbevolen oplossing
2.1.3). Of druk op enter om de volledige lijst te zien.
2.1.3). Of druk op enter om de volledige lijst te zien
2.2.1). Vul je zoek term in en indien dit de juiste oplossing is klik op het aanbevolen oplossing, ticket of Service item.2.1.3). Of druk op enter om de volledige lijst te zien.
2.2.1). Vul je zoek term in en indien dit de juiste oplossing is klik op het aanbevolen oplossing, ticket of Service item.
2.2.1). Vul je zoek term in en indien dit de juiste oplossing is klik op het aanbevolen oplossing, ticket of Service item.

 

2.2.2). Of druk op enter om de volledige lijst te zien.
2.2.2). Of druk op enter om de volledige lijst te zien.

U heeft de FAQ volledig doorlopen!

Mocht u na het volgende van de stappen in dit artikel nog vragen hebben, neemt u dan telefonisch contact op met ons

Wij zijn bereikbaar tussen 08:00-17:00 op onderstaand email adres en telefoonnummer.


E-mail: servicedesk@movinu.nl
Ondersteunings portaal: 
https://servicedesk.movinu.nl/
Telefoon nummer: 
085 888 9446


Gerelateerde Oplossingen


Titel oplossing
Korte beschrijving
Onderdelen van het Movin'U Ondersteuningsportaal
Het Ondersteuningsportaal en welke onderdelen deze bevat.