Het is mogelijk om met behulp van het Ondersteuningsportaal een standaard aanvraag in te dienen.
Alle diensten die we leveren zijn opgenomen in onze Service Catalogus en we hebben deze zo ingesteld dat u kan zien wat door u is afgenomen.

Hieronder hebben we een voorbeeld uiteen gezet van hoe dit er uit ziet eveneens als het indienen van een standaard verzoek.

Bijvoorbeeld: importeren van woningen.


Stappen
Screenshot
1).Onder de Service catalogus komen standaard verzoeken te staan die u kan indienen. Denk hierbij aan importeren van woningen of het aanvragen van een WOS installatie op de tablet.
1.1). Klik op Servicecatalogus.

1.2). Links in het scherm kan je zoeken op Service-item (standaard aanvraag)
1.3). Of per categorie de aanvragen inzien onder Servicecategorieën.


2). Aanvragen van de aanvraag.
2.1). Klik op de icoon van de aanvraag die je wil indienen.
2.2). Klik op Nu aanvragen.

3).Aanvraag invullen
3.1). Controleer rechts of de aanvrager gegevens in het rechter menu juist zijn.
(Indien je dit aanvraagt voor een collega, pas dit dan aan naar de naam/email van uw collega.)
3.2). Hier kan u ook een bijlage toevoegen.

3.3). Voer de gevraagde data in.
(Voor wanneer/datum is de import nodig? Akkoord voor de kosten en wel/geen bijlage.)

3.4). Onzeker of u de juiste aanvraag heeft en/of de juiste bijlage toevoegt/opvoert? Lees dan de tekst rechts van het icoon, of klik op meer weergeven. Bij elke aanvraag wordt duidelijk aangegeven wat verplicht is met een rode ster*.


4).Bij sommige aanvragen bieden we extra opties.
4.1). In dit voorbeeld Doorkopieren, als je rechts op het vinkje klikt klapt de aanvraag uit en kan je zien wat dit inhoud. 
4.2). Doorkopieren net als importeren is een standaard service die we bieden en wanneer je links van het Icoon het selectieveld aanvinkt wordt deze aanvraag samen met het importeren aangevraagd.

U heeft de FAQ volledig doorlopen!


Mocht deze faq niet de oplossing zijn voor het issue waar u tegenaan loopt, neemt u dan telefonisch contact op met onze Servicedesk.

De Servicedesk is bereikbaar tussen 08:00-17:00 op onderstaand email adres en telefoonnummer.


E-mail: servicedesk@movinu.nl
Ondersteunings portaal: 
https://servicedesk.movinu.nl/
Telefoon nummer: 
085 888 9446 


Gerelateerde Oplossingen


Titel oplossing
Korte beschrijving
Onderdelen van het Movin'U Ondersteuningsportaal Het Ondersteuningsportaal en welke onderdelen deze bevat.