Wanneer je ingelogd bent of niet, onze ondersteuningsportaal is zo ingericht dat je ons kan contacteren met je vragen en issues.
In de onderstaande handleiding leggen we uit hoe je kan navigeren in het ondersteuningsportaal en welke onderdelen deze bevat.

Onderdelen
Screenshot
1). Open het Ondersteuningsportaal met de volgende link:

https://servicedesk.movinu.nl/

1.1).Wanneer je op de bovenstaande link klikt zie je de volgende hoofdscherm:
Voor de meeste van deze opties moet je eerst aanmelden.

A

Logo, om terug naar startpagina te gaan

B Telefoonnummer van de servicedesk
C Registreren voor uw Ondersteuningsportaal account
D & J Zoekveld, zoek naar oplossingen
E Aankondigingen veld, hier worden mogelijke verstoringen en meer gemeld.
F Knop om uw openstaande tickets in te zien, aanmelden of registreren.
G Goedkeuren van aanvragen
H Ticket aanmaken zonder aanmelden/ingelogd te zijn
I Knop om een standaard aanvraag in te dienen.


2).Het aanmeldscherm
2.1). Klik op aanmelden bij de startpagina.
Wanneer je op aanmelden klikt zie je de volgende scherm:
A

Logo, om terug naar startpagina te gaan

B Telefoonnummer van de servicedesk
C Aanmelden
D Ticket aanmaken zonder aanmelden/ingelogd te zijn
E Een account registreren voor het ondersteuningsportaal

2.2). Meld aan om de scherm van stap 3 te zien, vul je login gegevens in.

2.2.1). Email: Uw corporatie email adres.
2.2.2). Wachtwoord: Uw ingevoerde wachtwoord tijdens registreren.
2.2.3). Het vinkje voorMij onthouden op deze computer” zorgt er voor dat je email adres word onthouden en automatisch word ingevuld de volgende keer dat je wil inloggen.
2.2.4). Klik op Aanmelden


3). Hoofdscherm na inloggen bij het Ondersteuningsportaal.


Wanneer je inlogt op de pagina zie je de volgende hoofdscherm:

A Knop om terug naar startpagina te gaan.
B Knop om uw openstaande tickets in te zien.
C Knop om uw openstaande tickets in te zien.
D Knop om een standaard aanvraag in te dienen.
Bijvoorbeeld: importeren van woningen.

E Knop om uw profiel te bewerken en af te melden
F Knop om een incident of vraag te melden.
G Zoekveld, zoek naar oplossingen, tickets en verzoeken 
H Aankondigingen veld, hier worden mogelijke verstoringen en meer gemeld.
I Knop om uw openstaande tickets in te zien.
J Goedkeuren van aanvragen.
K Knop om een incident of vraag te melden.
L Knop om een standaard aanvraag in te dienen.
Bijvoorbeeld: importeren van woningen.
M Zoekveld, zoek naar oplossingen, tickets en verzoeken
N Populaire oplossingen, oplossingen die het vaakst geopend worden.

U heeft de Handleiding volledig doorlopen!

Mocht u na het volgende van de stappen in dit artikel nog vragen hebben, neemt u dan telefonisch contact op met ons

Wij zijn bereikbaar tussen 08:00-17:00 op onderstaand email adres en telefoonnummer.


E-mail: servicedesk@movinu.nl
Ondersteunings portaal: 
https://servicedesk.movinu.nl/
Telefoon nummer: 
085 888 9446