De onderstaande stappen beschrijven hoe u een account kan aanmaken of aanvragen voor het Ondersteuningsportaal.

Met dit account kan u alle artikelen en informatie met betrekking tot onze oplossingen inzien en ook onze servicecatalogus.


Toegang tot het Ondersteuningsportaal kan op 2 manieren aangevraagd worden:


  1. U kan contact opnemen met onze servicedesk door een mail sturen naar servicedesk@movinu.nl hierdoor wordt er direct een account voor u aangemaakt indien uw email adres niet bij ons bekend is.
    U krijgt dan een activatie email.
  2. Door middel van registreren via deze link.

Stappen
Screenshot
1). Uitleg start pagina Ondersteuningsportaal
Open het Ondersteuningsportaal met de volgende link:
https://servicedesk.movinu.nl/

Wanneer u de pagina open ziet u de volgende hoofdscherm:
A Logo/Titel, om terug naar startpagina te gaan, aanmelden en registreren
B Telefoonnummer van de Servicedesk waarop we tussen 08:00 - 17:00 bereikbaar zijn
C Inloggen in het Ondersteuningsportaal
D Ticket aanmaken bij de servicedesk zonder in te loggen
E Een account aanmaken voor het ondersteuningsportaal zodat u uw tickets en alle artikelen en informatie en de servicecatalogus kan inzien


Stappen

Screenshot

1). Account aanvragen via de Servicedesk

1.1). 
Neem contact op met de servicedesk (bij voorkeur via de mail) en geef aan dat u geen toegang heeft tot het Ondersteuningsportaal.
Als u direct de volgende gegevens meestuurt kunnen we direct een account voor u aanmaken/aanvullen
Naam, telefoonnummer, klantnaam en mailadres.

1.2). Na het noteren van uw gegevens, krijgt u van de servicedesk een email gestuurd met het verzoek om uw wachtwoord aan te maken.
1.3). Open de mail en klik op de link.

Beste (uw naam),

Er is een ondersteuningsportaal account voor u aangemaakt.

Deze mail kan u gekregen hebben omdat u of een collega van u een account heeft aangevraagd bij ons, of dat u ons gemaild heeft met een adres wat nog niet bekend was bij ons.

Als u op onderstaande url klikt kan u uw account activeren en uw wachtwoord instellen.


Hier komt de activatielink te staan waarop u kan klikken.

Mocht de url niet werken probeert u dan deze te kopiëren en in uw browser te plakken.

Na activatie van uw ondersteuningsportaal account kan u inloggen via https://servicedesk.movinu.nl.

Met dit account kan u makkelijk en snel support tickets aanmaken bij ons en/of oplossingen zoals handleidingen/workarounds/faq's in zien omtrent de producten van ons.


Mocht u een vraag hierover hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

U kunt ons op werkdagen tussen 08:00-17:00 bereiken via onderstaand telefoon nummer en email adres.


Met vriendelijke groet,

Het Movin'U Servicedesk Team


Wij zijn bereikbaar via:
Tel: 085-888 9446 (08:00-17:00)
Email: servicedesk@movinu.nl

Online: servicedesk.movinu.nl


E-mail | 085-888 9446 | Movin’U bv | Duwboot 11 | 3991 CD Houten | www.movinu.nl | KvK 17259375 |

2). Wachtwoord aanmaken
2.1). Voer een nieuwe wachtwoord in van minimaal 10 karakters.
 Wachtwoord eisen:
- Mag niet uw gebruikersnaam bevatten
- Moet uit letters en cijfers bestaan
- Mag niet hetzelfde zijn als u laatste 3 wachtwoorden
- Bestaat uit letters en cijfers
- Minimaal 1 hoofdletter
- Minimaal 1 speciaal karakter

2.2) Voer deze nogmaals in ter bevestiging
2.3) Sla uw nieuwe wachtwoord op.

3). Log in met uw email en bijbehorende wachtwoord.

3.1). Voeuw email adres in het eerste balkje
3.2). Voer uw wachtwoord in bij het tweede balkje
3.3). Kies voor onthouden op deze computer
3.4). Tot slot klik op aanmelden.

Aanvragen door middel van registreren knop Screenshot 

1). Aanvragen door middel van registreren knop

 1.1).  In het Ondersteuningsportaal hebben we 2 knoppen om een account aan te vragen/ te registreren.
Beide knoppen stuurt u door naar de pagina om uw account voor het Ondersteuningsportaal te registreren.


 

of

2). Registreren van uw Ondersteuningsportaal account

2.1). Voer uw Voornaam in het eerste balkje.
2.2). Voer uw Achternaam in bij het tweede balkje
2.3). Voer uw Emailadres in bij het derde balkje
2.4). Zet het vinkje bij Ik ben geen robot aan.
- zie hieronder.
2.5). Tot slot klik op Registreren.

2.4). Verifieer door op de gevraagde foto's te klikken en klik op verifiëren

Bijvoorbeeld:

3). Mail nalopen
3.1). U krijgt van de servicedesk een email opgestuurd met het verzoek om uw wachtwoord aan te maken.
3.2). Open de mail en klik op de link.



Beste (uw naam),

Er is automatisch een Ondersteuningsportaal account voor u aangemaakt.
Dit account is voor u aangemaakt omdat u zichzelf  registreerde op ons ondersteuningsportaal of dat wij een e-mail ontvingen van u of omdat er een collega van u een account heeft aangevraagd bij ons.
Als u op onderstaande url klikt kan u uw account activeren en uw wachtwoord instellen.

Hier komt de activatie link te staan waarop u kan klikken.

Mocht de url niet werken probeert u dan deze te kopiëren en in uw browser te plakken.

Na activatie van uw ondersteuningsportaal account kan u inloggen via https://servicedesk.movinu.nl.
Met dit account kan u makkelijk en snel ondersteuning aanvragen bij ons, ook kan u oplossingen zoals handleidingen/workarounds/faq's in zien omtrent de producten van ons.

Mocht u een vraag hierover hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
U kunt ons op werkdagen tussen 08:00-17:00 bereiken via onderstaand telefoonnummer en emailadres of via het ondersteuningsportaal.

Met vriendelijke groet,

Het Movin'U Servicedesk Team


Wij zijn bereikbaar via:
Tel: 085-888 9446 (08:00-17:00)
Email: servicedesk@movinu.nl

Online: servicedesk.movinu.nl


E-mail | 085-888 9446 | Movin’U bv | Duwboot 11 | 3991 CD Houten | www.movinu.nl | KvK 17259375 |

4). Account activeren

4.1). Voer uw Volledige naam in het eerste balkje.
4.2). Voer uw Nieuwe wachtwoord in bij het tweede balkje
4.3). Voer uw Nieuwe wachtwoord in bij het derde balkje ter bevestiging.
4.4). Tot slot klik op Activeren & inloggen.

5). Uw account is geactiveerd en u wordt ingelogd bij het Ondersteuningsportaal.

Screenshot maken met een account die onder een klant hangt.

Wanneer u inlogt op de pagina ziet u het volgende hoofdscherm:
A Knop om terug naar startpagina te gaan.
B Knop om uw openstaande tickets in te zien.
C Knop om uw openstaande tickets in te zien.
D Knop om een standaard aanvraag in te dienen.
Bijvoorbeeld: importeren van woningen.
E Knop om uw profiel te bewerken en af te melden
F Knop om een incident of vraag te melden.
G Zoekveld, zoek naar oplossingen, tickets en verzoeken 
H Aankondigingen veld, hier worden mogelijke verstoringen en meer gemeld.
I Knop om uw openstaande tickets in te zien.
J Goedkeuren van aanvragen.
K Knop om een incident of vraag te melden.
L Knop om een standaard aanvraag in te dienen.
Bijvoorbeeld: importeren van woningen.
M Zoekveld, zoek naar oplossingen, tickets en verzoeken
N Populaire oplossingen, oplossingen die het vaakst geopend worden.


U heeft de uitleg volledig doorlopen!

Mocht u na deze uitleg nog vragen hebben omtrent het aanmaken van een ondersteuningsportaal account neemt u dan telefonisch contact op met de ons.
Wij zijn bereikbaar tussen 08:00-17:00 op onderstaand email adres en telefoonnummer.

E-mail: servicedesk@movinu.nl
Ondersteunings portaal: http://servicedesk.movinu.nl/
Telefoon nummer: 085-888 9446